Client Data Login Username:
Password:
You have logged out.

If your login has expired and needs to be reactivated please click here.

If you require a new login to be created or to change access on a current login please click here.

If you encounter an error, click here.

You can submit a new claim to ClaimsPro without an account/login by clicking here


Urgent: As a part of SCM's ongoing commitment to keep its systems secure, we are removing support for TLS 1.0 (an outdated protocol used in older web browsers). This change is scheduled to be put into effect on June 29th, 2018. We require all users of SCM systems to validate their computer's compatibility by visiting https://tls10.scm.ca ahead of that time to ensure access is not disrupted.

If you see a green page that says "TLS 1.0 Deactivation Test Passed" your computer is compatible and there is nothing more for you to do.

If you see anything else please contact your computer department for help.

Urgent: Dans le cadre de l'engagement continu de SCM à sécuriser ses systèmes, nous supprimons la prise en charge de TLS 1.0 (un protocole obsolète utilisé dans les anciens navigateurs Web). Cette modification sera en vigueur le 29th juin 2018. Nous exigeons que tous les utilisateurs des systèmes SCM vérifient la compatibilité de leur ordinateur en visitant le site https://tls10.scm.ca avant cette date pour s'assurer que leur accès ne soit pas perturbé.

Si vous voyez une page verte indiquant "Test de désactivation TLS 1.0 réussi", votre ordinateur est compatible et il n'y a plus rien d'autre à faire.

Si vous voyez autre chose, veuillez contacter votre service informatique pour obtenir de l'aide.